Sri Lanka & Maldiverne // Dag 11: Tangalle

Hej venner,

Så er det endelig blevet tid til endnu et rejseindlæg. Læs de to forrige indlæg om dag 10 HER og HER.

Dag 11 var en meget rolig, og ikke særligt oplevelsesrig dag. Vejret var (som jeg har nævnt i tidligere indlæg) ikke rigtig med os, så solbadning i de smukke omgivelser og ved den lækre strand blev det ikke rigtig til…

Dag 11 / Lørdag d. 5/11/16

Dagen bestod af en dejlig morgenmad på hotellet. Den kunne vi nyde i ro og mag, og med udsigt udover den smukkeste strand. Efter morgenmaden tog vi en kort tur ind til byen bare for at se den, hæve penge og købe lidt snacks. Her faldt vi bl.a. over et lille lokalt marked, der lå gemt inde i en gårdhave. Der var de smukkeste frugter og grøntsager i de strålede med deres mange flotte farver.

Da vi kom tilbage fra byen lagde vi os ud i solen. Men der gik ikke længe før det begyndte at regne, og vi måtte søge ind i hotellets fællesareal. Men her havde vi også mulighed for at slappe af med et par runder UNO, en god bog og et lille spil beachvolley med hotellets medarbejder blev det da også til 🙂 Jeg fik også snakket i telefon med Nicolai den aften, og det var SÅ skønt. Jeg kan se, at jeg i mine dagbogsnoter har skrevet at jeg savnede ham meget <3 Da regnen havde lagt sig lidt fik jeg muligheden for at tage nedenstående billeder af solnedgangen. Hvad siger I så? Jeg er målløs!