UGEN DER GIK #14

Hej venner,

I dag er det søndag, solen skinner (stadig her klokken 17.38) og jeg er altså blevet lidt rød i panden (ups) Men jeg er glad. Alt er godt. Og jeg blev endnu mere glad lige før, da jeg kiggede på statistikkerne fra de sidste par dage, efter jeg skrev dette og dette indlæg. OG I SMADRER REKORDERNE! Så endnu engang TUSIND TAK! I bringer smil på mine læber og glædesbobler i min krop <3

Men i dag kommer der lige et ugen der gik igen <3 Denne gang om uge 17 i kalenderen. Den her uge var jeg hjemme hos mine forældre (og søskende ;)) på ferie. Og ugen var HELT fantastisk, jeg kan mærke jeg nyder at komme hjem og lade op.

Mandag d. 23.04.18

Var jeg igen tidligt oppe og i gang og ude at gå tur om Kronborg med min mor. Solen skinnede for femte eller sjette dag i træk og vi nød det selvfølgelig i fulde drag. Vi sluttede vores dejlige gåtur af med at få os en lille tår at drikke ved Kulturværftets spisehus. Jeg tog en Lemonaid med limesmag (læs om deres mission HER) og min mor en havtorn saft – og den var altså brand god! <3

Senere om mandagen smuttede jeg forbi min dejlige kusine Nadia og hendes kæreste Mads. Vi hyggede med deres lille ny, Oliver hedder han, og alt i mellem gråden og pjevseriet fra den lille en måned gamle fyr, fik vi spist aftensmad, snakket på livet løs og grint højt. Det var simpelthen SÅ dejligt at være på besøg! TAK Nadia <3

Tirsdag d. 24.04.18

TRE MÅNEDER TIL MIN FØDSELSDAG (ja, jeg er den type)

Men tirsdag kan jeg ikke rigtig huske at der skete noget vildt. Vejret tog lidt en skidt drejning denne dag tror jeg. Men hvad jeg kan huske er, at jeg både var til bodyflow OG CX den dag. SÅ DEJLIGT! Og så lige med bad og sauna bagefter <3 Og en gang selvbruner mener jeg faktisk? Skulle jo være lækkerbrun til Karos konfi.

Jeg opdagede faktisk også en ny serie! Som jeg brugte det meste af tirsdagen på at bingewatche den første sæson af. Perfekte Steder hedder den. Den bliver sendt på TV2 Zulu. Kender I den? Sæson to bliver vist lige nu faktisk. Hver mandag tror jeg det er. Jeg ser det på TV2 Play, så har ikke helt styr på det….

Vi så også gamle hjemmevideoer om aftenen. HOLD OP, hvor var (og er) det sjovt at se. OG HOLD OP, hvor var jeg irriterende, da jeg var de der 12/13 år…. Jesus… Min stemme… Og mine argumenter… Pyha. Husker virkelig ikke, at jeg var sådan :-/

Onsdag d.25.04.18

Smuttede jeg til bodyflow klokken 9.30. Jeg nåede ikke rigtig at spise morgenmad, men den tog jeg da jeg kom hjem!

Jeg fik skrevet et indlæg om Fashion Revolution Week, som fandt sted i den uge og deltaget aktivt i debatten og revolutionen med dette billede. Både på min private insta og min insta, der er tilknyttet bloggen.

Senere samme dag mødtes jeg igen med søde Jules til en god snak over noget at drikke <3 Det er bare sådan et dejligt mix.

Torsdag d. 26.04.18

Torsdag stod i forberedelsernes tegn! Jeg stenede lidt denne dag tror jeg. Jeg kunne ikke rigtig komme i gang med noget. Så i stedet for at tvinge mig selv igang med alt muligt, gik jeg ned i tempo og tog dagen lidt som den kom.

Jeg tog et dejligt bad og sent på eftermiddagen smuttede vi til Egegården i Espergærde, hvor Karolines konfirmation skulle holdes. Vi fik transporteret mad osv dertil og i køleskabene, dækket borde og pyntet op. Det blev SÅ FLOT!

Om aftenen mødtes jeg med Nicolai på stationen og sammen tog vi ud til hans forældre.

Fredag d. 27.04.18

VAR DEN STORE DAG! KAROLINES KONFIRMATION <3

Vi var klar i kirken klokken 10 til gudstjeneste og konfirmation. Og da de var færdige fik jeg taget lidt billeder af Karo, da hun kom ud + da hun blev kørt væk på lækker rød motorcykel af min far. SÅ CUTE og MEGA badass!

Resten af festen startede klokken 13 ude på Egegården, hvor vi fik skøn mad, drukket en masse, snakket, hørt taler, sunget sange og leget “hvem kender konfirmanden bedst” (et festligt indslag fra Kathrine, Cecilie og jeg) Det var alt i alt en super dejlig dag! HOLD NU OP. Jeg elsker den slags. Jeg kan slet ikke lade være med at smile bare ved tanken om dagen. Hihi.

Lørdag d. 28.04.18

Her var vi ALLE trætte og udkørte efter en ordentlig fest dagen før. Men vi havde en hyggelig dag i ro og mag og med en masse rester!

Og om aftenen klokken 18 fulgtes Nicolai og jeg i toget mod Gilleleje. Jeg hoppede af på Ålsgårde for at tage til min veninde Julies fødselsdagsfest og Nicolai fortsatte videre. Det var en utroligt hyggelig aftenen. Maden var sindssygt lækker, stemningen var god, mit outfit var on point (i hvert fald i følge mig selv) og det samme med make up’en. Af samme grund var jeg også nødt til at dokumentere det. Så her er et billede af den flotte make up (efter 7 timer ca.)

Søndag d. 29.04.18

Var jeg tidligt oppe og til bodyflow klokken 8.45. Jeg ELSKER seriøst det hold. Jeg kan ikke få nok! Efter træning mødte jeg Firdevs og Wilhelmine. De dejligste damer, så vi fik lige en lille snak inden jeg hoppede i bad og videre i sauna.

Resten af dagen var jeg bare mega træt. Jeg sov helt vildt meget hele dagen, og orkede ikke rigtig noget. Men jeg fik pakket min kuffert og spist lidt dejlig mad med min fam <3 Nicolai og jeg tog toget mod København klokken 18 og smuttede derfra videre med Kombardoexpressen til Aarhus.

Jeg håber I kunne lide at læse med. Jeg har prøvet at holde det meget kortfattet denne uge. Så det ikke bliver for langt og for tungt at læse. Fortæl mig hvad I synes om det! <3