VELKOMMEN TIL THAILAND!

Hej med jer derude,

Klokken er på nuværende tidspunkt 18.40 her i Phuket. Vi ankom til hotellet ca. kl 13 efter en del transport besvær… Desværre. Men heldigvis løste det hele sig og vi kom frem til hotellet i ét stykke. Thank God! Jeg forklarer mere om de i den vlog, der forhåbentlig kommer op i morgen. Men jeg kan sige så meget, at vi blev kørt til den forkerte destination af vores taxachauffør. Men vi blev heldigvis reddet af en gavmild thaimand, der kørte os til hotellet i sin egen bil (det havde de færreste danskere gjort) De er virkelig et gavmildt folkefærd, men engelsk er de ikke super gode til. I hvert fald ikke i det område vi bor i.

I skal nok komme til at se hotellet i et indlæg, men også i mine vlogs, bare rolig! Vores værelse er ikke særligt luksus, men det er også ligegyldigt, når vi skal ligge ved poolen og ud at opleve Phuket. Vejret er godt, maden er god, poolen er lækker, så vi beder ikke om mere. I morgen tror jeg vi har planer om at blive på hotellets område og dase ved poolen og blive brune. Men så også lige få samlet vores tanker om hvad vi vil se og hvor vi vil hen, så vi kan få planlagt lidt småture. Vi vil nemlig gerne lave en dase-men-stadig-være-lidt-aktive ferie 🙂 Phuket har masser at byde på, så det skal vi selvfølgelig udnytte. Det er jo også derfor, at vi har valgt at være væk i 21 dage. Lige nu sidder jeg og har flettet mit hår, skriver her på bloggen til lidt music og Johanna (min veninde) sover. Det har været en virkelig lang rejsedag. Hold nu op! Og jeg har kun sovet en time i alt på alt den rejsetid og det var i flyet fra Bangkok til Phuket. Tror også snart jeg falder død om i min seng om lidt. Har været vågen 2/3 af en dag i DK, så fløjet 9,5 timer, dernæst ventet tre timer i Bangkok lufthavn (kl. 5.30 om morgenen) og så fløjet yderligere en time og så overlevet en hel dag i Thailand….. Det er mange timer. Puha. Blev da også ramt af en grusom hovedpine og ubehag. Så det var der altså intet fedt ved. Derfor skal jeg være ærlig og sige, at jeg er glad for, at aftenen nærmer sig. SÅ kan jeg sove!

Jeg kommer selvfølgelig til blogge på rejsen, da jeg både har kamera, telefon og computer med. Men hvis I vil følge lidt nærmere med, så tjek min instagram (@camillaer) lige her. Jeg opdaterer lidt oftere der, da telefonen altid er lige ved hånden og nemmere at have med sig. Har allerede opdateret to gange i dag 🙂

Jeg glæder mig til at opdatere jer yderligere. Rejsen skal jo også først lige ordentligt i gang. Det skal nok blive godt.

Mange knus, kram, kys og varme tanker her fra Thailand! Jeg håber I har det fantastisk.